lördag 6 oktober 2007

Kan det inte finnas fler timmar på dygnet?






Hejsan!
Har under denna helg sytt ett par byxor och tre tunikor. Mest troligt (om de passar) skall de doneras till min kära syster...Eller rättare sagt hennes yngsta dotter. Fyndade rejält under fredagen då jag hann m tre second hand ställen. Handlade för 200 kr och fick en massa roliga tyger och även kantband!!!
Har erhållit lite konstruktiv kritik fr min kära syster angående val av plats för mina bilder av kläderna...Hon tyckte väl inte att de kommer till sin fulla rätt genom att placeras på ett blaskigt klinkelgolv:) Håller med henne till fullo, men då jag dessutom är en hiskeligt dålig fotograf så skall min kära vän Lento (jo, hon som hänger upp kläderna i träden och får jättesnygga bilder!!) hjälpa mig. Så inom sinom tid kanske även mina kläder kan få plats i trädkronorna.
Nåväl, måste sova så jag orkar upp på jobbet i morgon.
Hej svejs
Ylva

2 kommentarer:

Jes sa...

Vilka härliga kläder du har skapat i helgen, hel mysiga.

p.lu.to sa...

tack så mkt, är ju väldigt mkt nybörjare,har Lento som mentor. Hon ger mig konstruktiv kritik och små tips som förbättrar min teknik.