onsdag 10 oktober 2007

En sista minuten present!

Min kära vän Anna kommer och hälsar på mig i morgon med sin nyfödda lilla tjej L! Då vill jag ju så klart ge L en liten välkommen till världen present från P.lu.to, utöver de andra presenterna förstås!

Mönstret till denna "dregelklapp" hittade jag i en tidning jag lånat från biblo, Allt om handarbete. Den var superlätt att sy! Det blommiga tyget är ett återvunnet gammalt påslakan från 70-talet och på baksidan har jag använt vit fleece från en före detta filt. Jag gillar verkligen detta tyg, så tur att jag fick tag på ganska mycket! Fler saker lär det bli!

/Lento

3 kommentarer:

Gekko sa...

Vilket underbart tyg! En perfekt present.

Mannagryn sa...

Hej, jag brukar ofta kolla in din blogg och har nu startat min egen under namnet mannagryn, hoppas att det går ba att jag länkar till din blogg. Amanda

p.lu.to sa...

Hej Mannagryn!

Självklart går det bra att du länkar! Kul med ytterligare en ny:)