måndag 3 mars 2008

Huvtröja på beställning!

Har färdigställt en huvtröja som är tänkt till en lite kille på snart ett år. Den är sydd i sweatshirttyg och färgerna är efter kundens önskan, hoppas den motsvarar hennes förväntningar! Modellen är samma som jag tidigare sytt, en mycket användbar och praktisk tröja då kragen är rätt så hög och bildar en sorts halsduk under overall/jacka.


Vill även passa på att visa en klänning som jag sytt åt Elina för ett tag sedan...men som alldeles nyligen blev färdig, det som länge återstått har varit p.lu.to-märket:) Att det ska vara så svårt att färdigställa iband... Klänningen är fodrad i brunt och modellen har jag ritat själv, en enkel förklädes modell!




Mera kommer inom kort...det är lustigt så mycket man hinner trots att man är hemma med magsjuka barn:)

/Lento

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååh den blev ju SKIT bra :-))) / Mamman till grabben som ska ha hooden :-)

Anonym sa...

Roligt att du gillade den! Då blir jag så glad!!!!

/Lento

Karolina sa...

Vilka fina altster du har sytt ihop. Hoodien är så läcker med den höga kragen.
Klänningen är ju underbar med John Blund, jag gillar också att klä min dotter i "förklädesklänningar".
Ha det så bra.
/Karolina

kilje sa...

Helt underbara plagg. Vilket fantastiskt snyggt John Blund tyg *avundsjuk*

Välkommen! sa...

luvtröjan blev ju supersnygg! väldigt imponerande! :)