fredag 7 mars 2008

Byteshandel och dagisväska!

Fick en rolig överaskning idag med posten! Ett paket från Cecilia fanns där! Har tidigare visat upp jackan jag sytt åt hennes son här. I utbyte skulle jag få ett par velourmuddisar, men när jag förväntansfullt öppnade paketet upptäckte jag att hon även hade skickat med en elefantmössa! Gissa om jag blev glad! Tusen tusen tack Cecilia!




Mössan passar båda mina barn...dottern har litet huvud och förmodligen har sonen stort:) Försökte fota sonen,men det var lönlöst...dottern är mera linslus:) Byxorna var alldels perfekta, lagomt stora kring midja och rumpa. Min dotter är rätt så smal och de flesta byxor hasar av, men jag tror att dessa behålls på trots lek och rörelse!


Jag är jätteglad för detta byte! Cecilia är verkligen en duktig sömmerska! Tack!


Även jag har hunnit göra några dagisväskor enligt knåpmoderns variant...har inte blivit smittad av näsduksfodralsepedemin, men denna kunde jag inte hålla mig ifrån! En sån praktisk väska! Dessa tillhör min barn och ni kan ju gissa vilken som är Elinas:)



/Lento

1 kommentar:

Karolina sa...

Vad kul med överraskningar sådan uppskattas ju alltid.

Väskorna är ju helt underbara, min dotter skulle också behöva en sådan snygg.