tisdag 20 november 2007

Nya kläder till brudarna!

Eftersom jag och Lento varit i full färd m att färdigställa allt till julmarknaden, har jag varken haft tid eller ork att lägga ut ngt på bloggen. Dessutom var några saker av det vi sytt hemligt.....får se om vi lägger ut dem då de återvänder till oss igen om de ej blir sålda. Nåväl, jag var i alla fall nöjd m grejerna.
Här har jag sytt två dagis-set till tjejerna. Den yngre får m nalle puh och den äldre mer retro (tunika i påslakansväv samt byxor av second hand tyg fr kupan).






/Ylva

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är vännen, blir spännade att få se det i verkligheten, du kan väl klä flickorna i det när Ni kommer och hälsar på, för det är väl inte så länge dit?
/Karolina

p.lu.to sa...

Hejsan Karolina!
Kul att du tittar in och ser vårt pyssel. Är ni hemma på tordag till veckan, är ledig då och hämtar Maja på dagis kl 11, kanske det passar att vi kommer förbi då?
Ylav

Anonym sa...

Hej

Det passar utmärkt, bara vi har blivit friska, ligger just nu i feber och hosta, men en liten bloggrunda orkar jag i alla fall.
/Karro

Jes sa...

Underbara kläder, gillar specielt tunikan med skogs motivet, vill ha :)

Anonym sa...

Hej Jes!!
Tack så mkt, jo det är ett mkt fint påslakanstyg:) Synd bara att det bara finns en pytteliten bit kvar, har ändå sparat den i fall jag kommer på ngt att använda den till.
Ylva