tisdag 27 november 2007

"Eskimomössa"

Jag har hittat en ny hobby! Inspirerad av min kollega som har tipsat om mönster och material har jag nu virkat mig en mössa. Lätt och bra resultat för att vara den första:) Mössan är virkad av Eskimogarn i färg nr 29. Pluto-märket valde jag att fästa på sidan för att vara lite egen:) Det blir defenitivt fler av denna sort!


Nu återstår bara ett par matchande vantar! Jag återkommer med bilder på dem när de blir klara.

För övrigt måste jag nog ägna denna vecka till att försöka bli färdig med några beställningar, julen närmar sig.....

/Lento

4 kommentarer:

Gekko sa...

Riktigt snygg! Och fräsch färg.

malin sa...

Jättesnygg! Och jag älskar också färgen :)

Anonym sa...

jättefin mössa

Anonym sa...

SUPER snygg, kanske man kan få kika lite på beskrivningen till den någon gång när man åker ut åt erat håll. Har bara lyckats få mössorna lite rundare och det är inte i min smak