lördag 29 september 2007

Introduktion!

Har varit rätt anonym på denna nystartade blogg, men tänkte härmed ge mig till känna. Sydde ett set för ett tag sedan och tänkte att de kunde vara ngt för andra att kolla in....kan ju även tillägga att jag i princip aldrig sytt tidigare, tom min man är nog mer van vid symaskinen än jag:) Nåväl, inspirerades av min kära vän Lento och är nu helt såld på detta! Det roliga är att man blir bättre ju mer man syr....
Håll till godo!!
Tyget till både byxan och tunikan är köpt på second hand.

/Ylva

3 kommentarer:

Thea sa...

Hej!
Vilken rolig blogg ni har! Hittade hit via länken från min sida. Blev alldeles förälskad i era fina tröjor/tunikor. Vilken bra idé att kombinera mjukt bomullstyg och trikåmudd. Blir väldigt sugen på att testa själv!

SNUX sa...

Kjempefint blomsterstoff på tunikaen- er det retro/vintage, eller finnes det i butikkene?

Rino sa...

vilka fina tyger ni hittar! ball tunika (synd att man inte har tjejer!)